דמיון מודרך לשינה רצופה, טובה ועמוקה.

נדודי שינה, קשיים בהרדמות או התעוררויות לא נעימות נובעות מתוך התת מודע שלנו,
המסרים אותם נטמיע בתת המודע לפני השינה, אלו המסרים אשר יחלחלו וינווטו את שנת הלילה שלנו.
אני מזמינה אותך ללמוד דרך חדשה, קלה ונעימה להרדים את עצמך כמו שאמא מרדימה את תינוקה.

אם הינך חווה נדודי שינה ואין באפשרותך לתרגל דמיון מודרך במיטה מכל סיבה שהיא, יש לי 2 טיפים עבורך.

 
טיפ מספר 1 
חשוב להימנע מהתהפכויות חוזרות מצד אל צד או צפייה ממושכת בטלויזיה המחדירה מסרים שונים ולא תמיד רצויים, 
כדאי ומומלץ  להיכנס למיטה כאשר העייפות בשיאה.
 
טיפ 2  
ניתן להאזין לתרגול בזמן אחר ביום (צהרים לדוגמא), ללמוד את הטכניקה המופעלת על-ידי חזרה על התרגול
ולעשות לעצמך את התהליך לפני שנת הלילה, להרדמות מהירה, רצופה ונעימה.

האזנה נעימה!

 
שתף אותי בחוויה שלך…
 
איך להתעורר עם ביטחון, מוטיבציה ושלווה הצטרף
 

הוסף תגובה Leave a Reply